Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

Mήνυμα προς το Υπουργείο Παιδείας




Πριν από λίγο καιρό η αδερφή μου γράφτηκε σε φροντιστήριο γαλλικών. Το γεγονός αυτό έκανε ακόμη περισσότερο ορατό το δικό μου λάθος να αρχίσω πριν από πολλά χρόνια γερμανικά και όχι γαλλικά. Τα γαλλικά αγαπητοί αναγνώστες - ναι και στους δυο σας μιλάω -είναι μαζί με τα αγγλικά οι γλώσσες τις οποίες πρέπει να γνωρίζει ο κάθε φανατικός αναγνώστης δυτικών κόμικς.





Η γαλλόφωνη παραγωγή κόμικς είναι τεράστια και η θεματολογία της κάνει την αντίστοιχη αγγλόφωνη να δείχνει όχι απλώς φτωχή αλλά άστεγη στους πέντε δρόμους μην έχοντας στον ήλιο μοίρα. Και εγώ ζηλεύω που δεν έμαθα γαλλικά. Ρε μπας και είναι καιρός να ξεσκονίσω ότι λιγοστά είχα μάθει στο σχολείο και να γραφτώ και γω φροντιστήριο; Να, αυτό και αν είναι ένα εκπληκτικό επιχείρημα πως τα κόμικς σε σπρώχνουν στην μόρφωση.

2 σχόλια:

Mirela and Soula είπε...

αυτό το άτιμο το Sillage το έχω χάσει τα τελευταία χρόνια...μεχρι τον τεταρτο τομο περιπου έχω διαβάσει. Τους πόσους έχει φτάσει και που μπορώ να τους βρω, ξέρεις μήπως? :)

Hellboy είπε...

Λοιπόν...Στην μητρική μας γλώσσα έχει κυκλοφορήσει και το 9ο - στο 9 πάντα. Στα γαλλικά έχουν βγει 10 της κανονικής σειράς και αρκετά spin offs. Τα γαλλικά θα τα βρεις στο γνωστό forum!