Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

05.Foo Fighters - Wasting Light


Gooooooooooooo Limooooooooooooooo

Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα συγκρότημα που λεγόταν Nirvana. Προσωπικά δεν ήμουν μεγάλος fan την εποχή της δόξας τους κι όχι επειδή πέρναγα φάση "τρουίλας". Μάλλον φταίει πως προτιμούσα περισσότερο τους Soundgarden και τους Alice in Chains από τα συγκροτήματα της grunge σκηνής που βγήκαν εκείνη την εποχή. Φυσικά τους Nirvana τους αγαπούσα γι'άλλους λόγους. Μαζί με τους Guns και τους Metallica ήταν ότι πιο δυνατό και κοντά στα γούστα μου που μπορούσε να ακουστεί σε κάποιο πάρτι εκείνον τον καιρό.


Και μετά ο Cobain αυτοκτόνησε. Και ο πιτσιρικάς ντράμερ που ήταν στους Nirvana αποφάσισε να σχηματίσει δικό του γκρουπ στο οποίο θα έπαιζε κιθάρα και θα τραγουδούσε κιόλας. Foo Fighters το ονόμασε και μου ήταν απλώς συμπαθές. Ίσως επειδή δεν ήμουν μεγάλος fan των Nirvana. Ίσως επειδή το "ντράμερ που ξέρει και κιθάρα" το συνδύαζα με τον Charlie Benante των Anthrax. Δεν έγινα fan του εν λόγω συγκροτήματος.


Αλλά μετά συνέβη το εξής. O ντράμερ, τώρα τραγουδιστής και κιθαρίστας ξανάγινε ντράμερ για ένα άλλο συγκρότημα το οποίο μου άρεσε πραγματικά. Queens of the Stone Age λέγεται. Και μάλιστα έπαιξε στο άλμπουμ που είναι το αγαπημένο μου από αυτά του συγκροτήματος. Και άρχισα να τον βλέπω με άλλο μάτι. Και χωρίς ακόμα να έχω γίνει fan των Foo Fighters έγινα του ίδιου του Dave Grohl. Την Άνοιξη του 2011, βγήκε το Wasting Light και έγινα fan και των Foo Fighters. Κάλιο αργά παρά ποτέ!



06.SubRosa - No Help For The Mighty One
07.Sigiriya - Return to Earth
08.The Men - Leave Home
09.Black Tusk - Set the Dial
10.Witch Mountain - South of Salem
11.Graveyard - Hisingen Blues
12.Ramesses - Possessed by the Rise of Magik
13.The Chemical Brothers - Hanna
14.The Atlas Moth - An Ache for the Distance
15.Fair to Midland - Arrows & Anchors
16.Yob - Atma
17.Liturgy - Aesthethica
18.Wolves Like Us - Late Love
19.Feist - Metals
20.Anthrax - Worship Music



2 σχόλια:

anakop είπε...

το κατάλαβα ότι εννοούσες αυτό, αλλά ναι, όπως σου είπα (πολύ πιο ψηλά για μένα φέτος :D)

Hellboy είπε...

Ουφ...