Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

02.Witch Mountain - Cauldron Of The Wild

You don't talk in this town, you don't walk in this town, you just run, run, run

Και ενώ χάζευα στο net το καλοκαίρι παίρνει το μάτι μου τον νέο δίσκο των Witch Mountain. "Μα καλά", αναρωτήθηκα, "τόσο νωρίς"; Επειδή μόλις πριν μισό χρόνο έβαζα στην δέκατη θέση τον προηγούμενό τους. Διαβάζοντας την λίστα των τραγουδιών ανησύχησα λιγάκι. Να, ένα από αυτά το είχα ακούσει σε μια συλλογή. Και διάβολε ήμουν με 2mbit σύνδεση και δεν κατέβαινε γρήγορα ο δίσκος να τον ακούσω. Αγωνία.

Και κατέβηκε, και τον άκουσα, και μετά τον έκανα παραγγελία στο amazon και μου άρεσε πολύ, πάρα πολύ. Ακόμα και το τραγούδι που είχαν ηχογραφήσει παλιότερα στην νέα του έκδοση ήταν καλύτερο. Επίσης μην βρίσκοντας το "Aurelia" στο youtube έκατσα και το ανέβασα μόνος μου. Αγάπη για την Uta Plotkin και την παρέα της. Λατρεία για την φωνή της.

Παραληρώ και είμαι ανακριβής. Δεν πειράζει όμως, χαλάλι.




03.Converge - All We Love We Leave Behind / 04.Blut Aus Nord - 777:Cosmosophy / 05.Royal Thunder - CVI / 06.Orange Goblin - A Eulogy For The Damned / 07.BATS - The Sleep Of Reason / 08.Christian Mistress - Possession / 09.High On Fire - De Vermis Mysteriis / 10.The Sword - Apocryphon / 11.Paradise Lost - Tragic Idol / 12.Neurosis - Honor Found in Decay / 13.Amanda Palmer & The Grand Theft Orchestra - Theatre Is Evil / 14.Pallbearer - Sorrow and Extinction / 15.Black Moth - The Killing Jar / 16.RØSENKØPF - RØSENKØPF / 17.Corrosion of Conformity - Corrosion of Conformity / 18.Mares of Thrace - The Pilgrimage / 19.Jack White - Blunderbuss / 20.Soundgarden - King Animal

Δεν υπάρχουν σχόλια: